понедельник, 24 ноября 2008 г.




თეკლე
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
...............................................
მე ვარ თეკლე კეკენაძე. ვარ მესამეკლასელი.
დავიწყოთ იმით, რომ მე – თეკლა კეკენაძე დავიბადე ქ. თბილისის მესამე სამშობიარო სახლში 2000 წლის 3 მარტს – დედის დღეს.
დედას და მამას ჩემთვის სახელი უკვე შერჩეული ჰქონიათ. მამამ როდესაც ჩემი დაბადების მოწმობა გააკეთა და დედას მიუტანა, თურმე გაეხუმრა, ბავშვს კალისტინა დავარქვიო. დედა კინაღამ გაგიჟებულა, მაგრამ როცა მოწმობაში ჩაიხედა, ნახა,რომ თეკლე ვიყავი და სიცილი დაუწყია მამის ოხუნჯობაზე.
თეკლე ბერძნული წარმოშობის სახელია. იგი ნიშნავს “ღვთის დიდებას”. “თეოს”- ღმერთს ნიშნავს, “კლეოს”- კი დიდებას.
საქართველოს ისტორიაში ცნობილია გიორგი სააკაძის და – თეკლე, რომელიც გახდა დედოფალი. იგი იყო ლუარსაბ მეორის მეუღლე.
ასევე ცნობილია თეკლე ბატონიშვილი
თეკლე იყო ერთი ქალი, რომელიც წმინდანად შერაცხეს. იგი კურნავდა ადამიანებს ყოველგვარი სენისგან.
მე ძალიან ვამაყობ ჩემი სახელით და ვცდილობ ვიყო:
– თავაზიანი.
– ერთგული.
– კეთილი.
– ლამაზი.
– ენერგიული.

Комментариев нет: